W Jogalates studio spotkasz profesjonalnych nauczycieli z pasją i wieloletnią praktyką.

KAROLINA

Pilates  / Joga / Joga Powięziowa / Jogalates /  Mięśnie Dna Miednicy /  Barre

Karolina Kucharczyk – dyplomowana nauczycielka metody Pilates, Astanga Vinyasa Yoga, Yin Yoga oraz Barre. Swoją praktykę rozpoczęła w 2004 roku. Od tego czasu jest w ciągłym procesie dokształcania się i odkrywania nowych wymiarów w ciele. Uczy od 2009 roku i jest zapaloną, życiową uczennicą wielu praktyk ruchowych, w tym: metoda Feldenkraisa, Lowena, Aleksandra, Gyrokinesis®️ oraz Integracja Strukturalna Rolfing®. Styl nauczania Karoliny jest interaktywną mieszanką uważnego ustawienia ciała, płynnego ruchu i świadomości oddechu. Dzięki zrozumieniu i zainteresowaniu zarówno energetyką subtelnego ciała, jak i anatomią fizyczną, zajęcia Karoliny skupiają się na zachęcaniu do osobistej eksploracji pozycji, w celu stworzenia przestrzeni wewnętrznej. Zachęca do ciekawości w indywidualnej praktyce. Jest propagatorką świadomej pracy z ciałem. Korzysta z koncepcji taśm anatomicznych w ruchu autorstwa Tomasa Myersa oraz kładzie spory nacisk w planowaniu treningu na rolę powięzi w prawidłowym funkcjonowaniu ciała. Przez ostatnie lata bada terapeutyczny wpływ uwalniania powięziowego w przypadku choroby Alzhaimera, depresji oraz demencji. Dopełnieniem w jej nauczaniu jest szwajcarska koncepcja metody BeBo® (trening mięśni dna miednicy). Zwraca szczególną uwagę na kobiety po porodzie naturalnym i po cesarskim cięciu. Karolina jest współpomysłodawczynią świadomej gimnastyki dla kobiet Pilates orgazmiczny® oraz założycielką JOGALATES studio w Warszawie. Jej zajęcia odzwierciedlają jej miłość do nauki, a także miłość do nauczania. W ciągu roku przeprowadza około 650 lekcji z grupami w Warszawie oraz podczas wyjazdów i każda sesja jest inna i odkrywcza. W każdej jej sesji celem jest dzielenie się wiedzą, którą zebrała, oferowanie opcji, aby zajęcia były przyjemne dla wszystkich i zachęcanie uczniów do kontynuowania praktyki w swoim własnym tempie z szacunkiem do własnych ograniczeń. Karolina z wykształcenia jest pedagogiem waldorfskim oraz projektantem ubioru, zdolności te świetnie potrafi użyć w pracy w grupie i zabawnie przekazać wiedzę na temat ruchu. Jej dodatkową pasją jest konstrukcja odzieży. Jest właścicielką marki odzieżowej BACTtoFRONT . Jej porównanie pracy z ciałem do tkania swojego gorsetu mięśniowego, znają wszyscy, którzy choć raz doświadczyli jej sposobu prowadzenia zajęć.

MONIKA

Joga Vinyasa 

Monika pierwszy raz stanęła na macie w  2007 roku i rozkochała się od razu. Od tego czasu systematycznie praktykuje jogę metodą  Iyengara, Vinyasę oraz Astanga Jogę.  Jej nauczycielką i mentorem jest Beata Kaźmierczak, dzięki której Monika przez lata budowała swój warsztat. Dodatkowo Monika od wielu lat praktykuje regularnie Mysore.  Joga przewróciła jej życie do góry nogami za co Monika jest bardzo wdzięczna. W swojej pracy jest bardzo uważna na ludzi, z którymi pracuje.

„Pamiętajcie Zawsze w kierunku słońca”

Magda Sapryk Joga Jogalates Studio Warszawa Wawer

MAGDA

Joga Iyengara / Joga Klasyczna

Magda jogę według BKS Iyengara praktykuje od 6 lat.  Zaczynała ćwiczyć pod okiem Agnieszki Dołengiewicz, uczyła się od Piotra Kunstlera i Tomka Pyrzewicza. Ukończyła kurs „Joga w profilaktyce zdrowia” w szkole Joga Sztuka Życia Justyny Wojciechowskiej. Magda oddaje swoje serce pracując w Fundacji Chaphur. Jest mamą siedemnastoletniej Amelii.  Praktykuje buddyzm tybetański od 12 lat.

„Za wszystko, co joga wniosła do mojego życia, czuję w sercu wielką wdzięczność i głęboki szacunek wobec tej metody, wobec nauczycieli, wobec mądrości ciała. Joga jest wszechstronną metodą pracy z ciałem i umysłem. Posiada niezwykłe bogactwo technik oraz głęboką mądrość i doświadczenie, przekazywane z pokolenia na pokolenie, tak, by służyć ludziom w zmieniających się okolicznościach życia. Dzięki jodze możemy uczyć się swojego ciała, jego prawdziwych potrzeb, przeżyć, niekiedy głęboko zapisanych doświadczeń. Ciało w naszej kulturze poddawane jest ogromnej presji, często niezadowoleniu czy wymuszaniu zmian w jego wyglądzie. Ciało jednak to nasz najdoskonalszy dom. Miejsce, w którym najlepiej byłoby czuć się „u siebie”. Joga buduje ten niezwykle pozytywny i bezpośredni związek z ciałem i oddechem, z doświadczeniami, uczuciami, wartkim strumieniem myśli. Joga przynosi wolność. Wolność, która wynika z przestrzeni, jaką odnajdujesz w ciele, w umyśle, w swoich reakcjach, w swoich wyborach. Można powiedzieć, że często zaczynamy ćwiczyć jogę w „kurnej chacie”, aż pewnego dnia odkrywamy, że żyjemy w pałacu. Pałacu Swego Serca. Jest dla mnie wielką radością bycie w tej podróży oraz towarzyszenie w niej innym. Podróży do dobrostanu, do wygody w ciele, przestronności umysłu, łaskawości serca.
Zapraszam cię serdecznie na matę”.

Beata_Jogalates-studio-warszawa-wawer

BEATA

Pilates / Pilates senior / Zdrowy kręgosłup

W 2013 roku Beata uzyskała dyplom instruktora Pilates. Prowadzi zajęcia tą metodą  z użyciem  małego sprzętu, pilates terapeutyczny oraz zajęcia zdrowy kręgosłup. Zawodowo łączy rolę instruktorki i psychologa, pracując z każdą grupą wiekową – od dzieci po seniorów. Prywatnie miłośniczka tańca. Fascynacja ruchem w rożnych jego odsłonach oraz psychicznym wymiarem człowieka pchnęła ją do połączenia pasji. Obecnie jest w procesie zdobywania uprawnień Psychoterapeuty Tańcem i Ruchem w Instytucie DMT oraz Trenera Terapeuty (Open Mind). Głęboko wierzy w jedność ciała i umysłu jak również w to, że działając na ciało, możemy uleczyć emocje. Na zajęciach stara się przekazać jak najwięcej wiedzy, ale ceni sobie luźną i wesołą atmosferę.

 „Nasz ruch to nasze zachowanie. Istnieje bezpośredni związek między tym jacy jesteśmy i jak się poruszamy”. 

DOMINIKA

Joga Iyengara / Joga Hormonalna

Dla Dominiki joga to pasja, którą pragnie  dzielić z innymi. Cieszy ją każda zmiana i poprawa samopoczucia wśród ćwiczących.  Praktykuję jogę  od 2003 roku. Dyplom instruktora zajęć ruchowych z zakresu hatha jogi i relaksacji otrzymała w 2015 r. na wydziale Rehabilitacji AWF Warszawa. W Joga Sztuka Życia ukończyła kurs „Zdrowe Społeczeństwo w zakresie profilaktyki zdrowia poprzez jogę”.  Dodatkowo studiowała jogę w szkole Open Mind pod okiem Agaty Biernat. Jest psychodietetykiem.  Prowadzi indywidualną oraz grupową terapię diety i zmiany nawyków żywieniowych. Jako trener nordic walking prowadzi kursy, gdzie ruch na świeżym powietrzu łącz z elementami jogi.

„Joga nauczyła mnie cierpliwości i rozumienia swojego ciała oraz jego możliwości. I właśnie cierpliwość wpajam każdej osobie, która staje ze mną na macie. Jeśli w praktyce jogi, starczy Tobie cierpliwości, efekty przyjdą same. Prowadzę zajęcia jogi dla każdego, jogi dla kręgosłupa, a także dla grup zawodowych: stomatologów, fryzjerów. Proponuję praktykę jogi osobom ze schorzeniami (rzs, depresją)”. 

BEATA K.

Hatha Yoga 

Jedną z pasji w moim życiu jest sztuka. Poznałam smak wystaw i pracy w galerii. Piękno, estetyka, tworzenie to dla mnie wartość, przygoda i frajda doznań. Kolejną pasją jest joga, którą praktykuję od 2007 r. Codzienna praktyka, obserwacja jej zalet i ,,kilka zbiegów okoliczności” spowodowały, że postanowiłam zostać nauczycielem. W 2010 roku uzyskałam tytuł instruktora rekreacji ruchowej w oparciu o system ćwiczeń Hatha Jogi. Moje umiejętności w pracy z ciałem i umysłem wyniosłam z warsztatów doświadczonych nauczycieli. W swojej praktyce łączę różne style jogi. Joga jest sztuką, a więc pozwala na kreację, pracę z intuicją. W metodzie Iyengara cenię dokładne ustawienie ciała w pozycji, co w rezultacie pozwala poznać bliżej ciało, daje z nim kontakt. W Ashtandze znalazłam pracę z oddechem, lekkość i energię. Joga nauczyła mnie świadomości, koncentracji, kontaktu ze sobą, swoim oddechem i ciałem. Mobilizuje mnie, by regularnie oczyszczać i prawidłowo odżywiać swój organizm. Zbliżyła do medytacji i akceptacji. Stała się istotną, integralną częścią mojego życia. Ponieważ doświadczyłam i doświadczam wielu korzyści płynących z jogi (zarówno na poziomie materii jak i ducha) lubię ją przekazywać i zarażać nią innych ludzi. Prowadzę zajęcia dla różnych grup, uczę praktyki z ciałem kobiety w ciąży, dzieci, osoby, które potrzebują ćwiczyć, by wzmocnić swój kręgosłup, czy się zrelaksować.

EWA

Ewa Jezierska – psychoterapeutka Gestalt w trakcie szkolenia. Jest pisarką i copywriterką. Pisze głównie o psychologii, kulturze, zdrowiu psychicznym. W swojej pracy terapeutycznej stawia główny nacisk na relacyjność. W praktyce ruchowej kieruje się metodą Pilates. Certyfikowana instruktorka tej metody i wieloletnia uczennica Karoliny Kucharczyk. Jogalates wspiera od strony copywriterskiej, pisząc artykuły m. in. o jodze, pilatesie i ich dobrym wpływie na psychikę.