W Jogalates studio spotkasz profesjonalnych nauczycieli z pasją i wieloletnią praktyką.

Karolina

Pilates / Joga Vinyasa / Jogalates / Joga regeneracyjna / Trening mięśni dna miednicy / Barre

Karolina Kucharczyk – dyplomowana nauczycielka metody Pilates oraz Astanga Jogi. Swoją praktykę rozpoczęła w 2004 roku. Od tego czasu jest w ciągłym procesie dokształcania się i odkrywania nowych wymiarów w ciele. Uczy od 2009 roku i jest zapaloną życiową uczennicą wielu praktyk ruchowych, w tym: metoda Feldenkraisa, Lowena, Aleksandra, Yin joga, czy trening barre.
Styl nauczania Karoliny jest interaktywną mieszanką uważnego ustawienia, płynnego ruchu i świadomości oddechu. Dzięki zrozumieniu i zainteresowaniu zarówno energetyką subtelnego ciała, jak i anatomią fizyczną, zajęcia Karoliny skupiają się na zachęcaniu do osobistej eksploracji pozycji w celu stworzenia przestrzeni wewnętrznej. Zachęca do ciekawości w indywidualnej praktyce.
Jest propagatorką świadomej pracy z ciałem. Korzysta z koncepcji taśm anatomicznych w ruchu autorstwa Tomasa Myersa oraz kładzie spory nacisk w planowaniu treningu na rolę powięzi w prawidłowym funkcjonowaniu ciała. Dopełnieniem jest warsztatu jest koncepcja szwajcarskiej metody BeBo® (trening mięśni dna miednicy). Zwraca szczególną uwagę na kobiety po porodzie naturalnym i po cesarskim cięciu. Karolina jest współpomysłodawczynią świadomej gimnastyki dla kobiet Pilates orgazmiczny® oraz założycielką Jogalates studio w Warszawie.
Jej zajęcia odzwierciedlają jej miłość do nauki, a także miłość do nauczania. W ciągu roku przeprowadza około 650 lekcji z grupami w Warszawie oraz podczas wyjazdów i każda sesja jest inna i odkrywcza. W każdej klasie, której uczy, jej celem jest dzielenie się wiedzą, którą zebrała , oferowanie opcji, aby zajęcia były przyjemne dla wszystkich i zachęcanie uczniów do kontynuowania praktyki w swoim własnym tempie z szacunkiem do własnych ograniczeń.
Karolina z wykształcenia jest pedagogiem oraz projektantem ubioru, zdolności te świetnie potrafi użyć w pracy w grupie i zabawnie przekazać wiedzę na temat ruchu. Jej dodatkową pasją jest konstrukcja odzieży. Jest właścicielką marki odzieżowej BACTtoFRONT . Jej porównanie pracy z ciałem z tkaniem swojego gorsetu mięśniowego, znają wszyscy, którzy choć raz doświadczyli jej sposobu prowadzenia zajęć.

„Lubię mieć dobre relacje ze swoim ciałem, reszta to ciągłe poszukiwania…
Uważam, że nie ma jednej słusznej metody pracy z ciałem. Każda osoba jest inna, dlatego dobieram trening dla każdego indywidualnie, zwracając szczególną uwagę na predyspozycje i ograniczenia.
Wyrażam pogląd, że świadomość manifestuje się poprzez ciało”.

Monika

Joga Vinyasa

Monika pierwszy raz stanęła na macie w  2007 roku i rozkochała się od razu. Od tego czasu systematycznie praktykuje jogę metodą  Iyengara, Vinyasę oraz Astanga Jogę.  Jej nauczycielką i mentorem jest Beata Kaźmierczak, dzięki której Monika przez lata budowała swój warsztat. Dodatkowo Monika od wielu lat praktykuje regularnie Mysore.  Joga przewróciła jej życie do góry nogami za co Monika jest bardzo wdzięczna. W swojej pracy jest bardzo uważna na ludzi, z którymi pracuje.

Pamiętajcie Zawsze w kierunku słońca”

Olga

Zdrowy Kręgosłup / Trening Powięziowy

Certyfikowany Trener Personalny z międzynarodowymi uprawnieniami REPs (International Level 3), pierwsza w Polsce absolwentka Akademii Zdrowego Kręgosłupa i Instruktorka Fitness, która z pasji uczyniła sposób na życie i samorealizację. Z wykształcenia pedagog resocjalizacyjny, z doświadczenia zawodowego urzędnik, a z wyboru trener i entuzjastka ludzkiego ciała pod kątem ruchu, patologii i odzyskiwania sprawności. Gdy zaczynała w branży fitness uwielbiała prowadzić treningi mocne i bardzo dynamiczne, z czasem przeszła na spokojniejszą stronę specjalizując się w zajęciach prozdrowotnych. Jako trener w pracy z podopiecznym łączy wszystko powyższe czyli dynamikę treningu, ze świadomym i bezpiecznym ruchem. Motywem przewodnim w pracy Olgi, jest uświadamianie, że zdrowe ciało w dużej mierze zależy od nas i od szacunku, którym darzymy samych siebie. Trening ma być nie tylko dążeniem do idealnej sylwetki, ale przede wszystkim sposobem na długie życie bez bólu i dyskomfortu. Reszta to tylko efekt uboczny ;). Olga indywidualnie podchodzi do każdego podopiecznego i nie uznaje sztampowych treningów, ponieważ każdy organizm jest inny i potrzebuje inaczej dobranego bodźca do zmiany na lepsze.

Magda Sapryk Joga Jogalates Studio Warszawa Wawer

Magda

Joga Iyengara

Magda jogę według BKS Iyengara praktykuje od 6 lat.  Zaczynała ćwiczyć pod okiem Agnieszki Dołengiewicz, uczyła się od Piotra Kunstlera i Tomka Pyrzewicza. Ukończyła kurs „Joga w profilaktyce zdrowia” w szkole Joga Sztuka Życia Justyny Wojciechowskiej. Magda oddaje swoje serce pracując w Fundacji Chaphur. Jest mamą siedemnastoletniej Amelii.  Praktykuje buddyzm tybetański od 12 lat.

„Za wszystko, co joga wniosła do mojego życia, czuję w sercu wielką wdzięczność i głęboki szacunek wobec tej metody, wobec nauczycieli, wobec mądrości ciała. Joga jest wszechstronną metodą pracy z ciałem i umysłem. Posiada niezwykłe bogactwo technik oraz głęboką mądrość i doświadczenie, przekazywane z pokolenia na pokolenie, tak, by służyć ludziom w zmieniających się okolicznościach życia. Dzięki jodze możemy uczyć się swojego ciała, jego prawdziwych potrzeb, przeżyć, niekiedy głęboko zapisanych doświadczeń. Ciało w naszej kulturze poddawane jest ogromnej presji, często niezadowoleniu czy wymuszaniu zmian w jego wyglądzie. Ciało jednak to nasz najdoskonalszy dom. Miejsce, w którym najlepiej byłoby czuć się „u siebie”. Joga buduje ten niezwykle pozytywny i bezpośredni związek z ciałem i oddechem, z doświadczeniami, uczuciami, wartkim strumieniem myśli. Joga przynosi wolność. Wolność, która wynika z przestrzeni, jaką odnajdujesz w ciele, w umyśle, w swoich reakcjach, w swoich wyborach. Można powiedzieć, że często zaczynamy ćwiczyć jogę w „kurnej chacie”, aż pewnego dnia odkrywamy, że żyjemy w pałacu. Pałacu Swego Serca. Jest dla mnie wielką radością bycie w tej podróży oraz towarzyszenie w niej innym. Podróży do dobrostanu, do wygody w ciele, przestronności umysłu, łaskawości serca. Zapraszam cię serdecznie na matę”.

Ania

Pilates / Joga / Zdrowy Kręgosłup / Zajęcia dla Kobiet w ciąży

Dyplomowany nauczyciel Sivananda Jogi oraz jogi klasycznej w podejściu Iyengarowskim. Absolwentka OM Yoga Classic School, obecnie w trakcie kursu Intro I u Nataszy Moszkowicz i Ewy Wardzały. W pracy z ciałem szuka zdrowia i funkcjonalności przede wszystkim. Stąd nieustanne poszukiwania które zawiodły ją na drogę pilatesa ( Body Balance Pilates School i IFAA), treningu funkcjonalnego, a w końcu fizjoterapii, którą zgłębia w Mazowieckiej Uczelni Medycznej. Uważa, że na różnych etapach życia, ciało potrzebuje różnych bodźców i różnych form ruchu, stąd nie ma co zamykać się w jednej formie i dogmatyzować. W pracy z umysłem wierna jednak jodze i medytacji Vipassana, której nie zamieniłaby na żadne skarby świata.
Na zajęciach u Ani nigdy nie jest do końca poważnie, choć lekko też nie…
Poza matą mama 3-letniej Jadzi i rocznego Olafa, co dało jej spore doświadczenie w pracy z ciężarnymi i mamami po porodzie. W szczęśliwym związku. A jeśli jeszcze w tym wszystkim zostanie jej jakaś wolna przestrzeń, to najbardziej ciągnie ją do kartki papieru, węgla i ołówka.

Beata_Jogalates-studio-warszawa-wawer

Beata

Pilates / Pilates senior / Zdrowy kręgosłup
W 2013 roku Beata uzyskała dyplom instruktora Pilates. Prowadzi zajęcia tą metodą  z użyciem  małego sprzętu, pilates terapeutyczny oraz zajęcia zdrowy kręgosłup. Zawodowo łączy rolę instruktorki i psychologa, pracując z każdą grupą wiekową – od dzieci po seniorów. Prywatnie miłośniczka tańca. Fascynacja ruchem w rożnych jego odsłonach oraz psychicznym wymiarem człowieka pchnęła ją do połączenia pasji. Obecnie jest w procesie zdobywania uprawnień Psychoterapeuty Tańcem i Ruchem w Instytucie DMT oraz Trenera Terapeuty (Open Mind). Głęboko wierzy w jedność ciała i umysłu jak również w to, że działając na ciało, możemy uleczyć emocje. Na zajęciach stara się przekazać jak najwięcej wiedzy, ale ceni sobie luźną i wesołą atmosferę.

„Nasz ruch to nasze zachowanie. Istnieje bezpośredni związek między tym jacy jesteśmy i jak się poruszamy”. 

Dominika

Joga Iyengara

Dla Dominiki joga to pasja, którą pragnie  dzielić z innymi. Cieszy ją każda zmiana i poprawa samopoczucia wśród ćwiczących.  Praktykuję jogę  od 2003 roku. Dyplom instruktora zajęć ruchowych z zakresu hatha jogi i relaksacji otrzymała w 2015 r. na wydziale Rehabilitacji AWF Warszawa. W Joga Sztuka Życia ukończyła kurs „Zdrowe Społeczeństwo w zakresie profilaktyki zdrowia poprzez jogę”.  Dodatkowo studiowała jogę w szkole Open Mind pod okiem Agaty Biernat. Jest psychodietetykiem.  Prowadzi indywidualną oraz grupową terapię diety i zmiany nawyków żywieniowych. Jako trener nordic walking prowadzi kursy, gdzie ruch na świeżym powietrzu łącz z elementami jogi.

„Joga nauczyła mnie cierpliwości i rozumienia swojego ciała oraz jego możliwości. I właśnie cierpliwość wpajam każdej osobie, która staje ze mną na macie. Jeśli w praktyce jogi, starczy Tobie cierpliwości, efekty przyjdą same. Prowadzę zajęcia jogi dla każdego, jogi dla kręgosłupa, a także dla grup zawodowych: stomatologów, fryzjerów. Proponuję praktykę jogi osobom ze schorzeniami (rzs, depresją)”. 

milena Jogalates studio Warszawa wawer miedzylesie

Milena

Joga Iyengara

Milena po raz pierwszy z  jogą posturalną spotkała się  w 2011 roku na zajęciach u Marty Nadratowskiej. Wciągnęła się wówczas na dobre i już nie zeszła z tej ścieżki. Zaczęła natomiast stopniowo zagłębiać się  w jej filozoficzne i poza cielesne aspekty. Zdecydowanie i z naciskiem mówi,  że joga pomogła jej niejedno przetrwać. Stabilność, siła i równowaga w ciele zaczęły przekładać się na harmonię w uczuciach, zrozumieniu emocji i w spokój umysłu. Od ponad czterech lat praktykuje regularnie u Justyny Wojciechowskiej. Ukończyła kurs na animatora zajęć ruchowych z elementami jogi, prowadzony przez Justynę Wojciechowską i Mateusza Różyckiego. Od kwietnia 2018 jest uczestniczką kursu nauczycielskiego według metody Iyengara u Nataszy Moszkowicz i Ewy Wardzały.  Układanie zajęć i ich prowadzenie sprawia jej ogromną przyjemność. Ale nadal największą radość czerpie z praktyki własnej. Prywatnie jest mamą dwójki, szczęśliwą żoną i biolożką, niezmiennie zachwyconą pięknem natury, w tym silnego ludzkiego ciała.