Studio jogi i pilates w Warszawa Wawer, Karolina Kucharczyk,

Jogalates Studio

Warszawa Wawer

Joga i Pilates w jednym miejscu

joga vinyasa warszawa wawer

Joga Vinyasa

poczuj flow

pilates-inteligentna-gimnastyka w Jogalates Studio

PILATES

siła od środka

joga klasyczna

spokojny umysł silne ciało

Joga

Zapraszamy Ciebie serdecznie do praktyki jogi i pilates stacjonarnie w studio zlokalizowanym w Warszawa Wawer,
wirtualnie korzystając z naszej platformy jogalates.tv
oraz na naszych wyjątkowych Chill wyjazdach

Zmiana zaczyna się od praktyki

NASZE ZAJĘCIA

Dołącz do nas i praktykuj w kameralnej grupie, przyjaznej atmosferze i z dala od wielkomiejskiego zgiełku, w otoczeniu kojącej natury.
Jogalates to nowoczesne studio jogi i pilates, w którym kładziemy nacisk na świadomą pracę z ciałem.

Motywacją aby zacząć ćwiczyć  może być chęć polepszenia kondycji fizycznej, natomiast kiedy już podejmiemy próbę i staniemy na macie okazuje się, że joga i pilates mają zasadniczy wpływ na naszą kondycję psychiczną.

Z biegiem czasu zauważamy bowiem, że ćwiczenia przekładają się na jakość życia pomagając w przezwyciężaniu trudności w naszej zwykłej codzienności, przywracaniu pewności siebie i równowagi w wymagających momentach w życiu.

Dlatego w świecie zachodnim praktyka jogi i pilates zalicza się do nurtu Body&Mind (ciało i umysł ), który wskazuje właśnie na silne powiązania ciała i umysłu oraz ich wzajemne oddziaływanie.

JOGA – harmonia ciała i duszy 

PILATES – silne ciało 

NAUCZYCIELE  

Nauczyciele prowadzący  grupy jogi i pilates z ogromnym zaangażowaniem wprowadzą Ciebie w świat świadomej pracy z ciałem.

WYJAZDY Z JOGĄ I PILATES

Spotykamy się w malowniczych miejscach sprzyjających regeneracji i praktyce jogi oraz pilates.

Nasze weekendowe wyjazdy z jogą i pilates nazwaliśmy Chill Weekend
a tygodniowe Chill Week  ponieważ nadrzędną ich ideą jest doświadczenie
siebie i swojego ciała w aurze odprężenia.

CHILL WEEKEND – weekendowe wyjazdy z jogą i pilates 

CHILL WEEK – tygodniowe wyjazdy z jogą i pilates 

W tym roku zapraszamy serdecznie nad Bałtyk oraz na Mazury do bardzo urokliwych miejsc. 

JOGALATES TV   

Jeśli nie możesz dołączyć do nas stacjonarnie to możesz także ćwiczyć z nami na platformie online 

  • Zostań członkiem naszego internetowego studia
  • Nieograniczony dostęp do platformy z ćwiczeniami
  • Wybierz opcję dostępu do sesji na 30, 60 lub 90 dni
  • Wybierz styl jogi lub pilates, który do Ciebie pasuje 
  • Ćwiczenia, które budują świadomość Twojego ciała
  • Zacznij regularną praktykę w domu i poczuj efekty w swoim ciele i umyśle
  • Miesiąc subskrypcji teraz w  cenie 49 zł

Ćwicz z nami z dowolnego miejsca na Ziemi

Jaka jest różnica pomiędzy  jogą i pilates ?  

PILATES

 

Jest to współczesna metoda pracy z ciałem wymyślona przez Jospeh’a Pilates’a polegająca na bardzo precyzyjnych ćwiczeniach, kontroli ciała wynikającej z oddechu oraz wyciszenia i koncentracji umysłu. Pilates bardzo przydaje się w codziennym życiu. Wszyscy, którzy korzystają z takiego treningu, obserwują u siebie wzmocnienie mięśni pleców i reszty ciała, większą elastyczność i uczucie większej energii a zarazem spokoju, poprzez zmniejszenie poziomu stresu. Tym na czym w głównej mierze skupia się metoda Pilatesa to obudzenie w sobie świadomości centrum zwanym inaczej głębokim gorsetem mięśniowym.

Dlaczego akurat gorset?  

Ponieważ jest dowiedzione, że wszystkie ruchy biorą swój początek i mają oddźwięk w strefie krzyżowo – miedniczej i z tego powodu mamy tendencję do przeciążania odcinka lędźwiowego oraz przyjmowania niewłaściwej postawy. Osłabienie lub przeciążenie tej strefy może prowadzić do bólów i problemów związanych z systemem mięśniowo – stawowym lub nerwowym, powodując np. lumbago, przepuklinę lub rwę kulszową. Centrum – w wyniku siedzącego trybu życia jest najsłabszą częścią naszego ciała i przysparza najwięcej kłopotów. Regularna praktyka pilates owocuje większą świadomością ruchu co przekłada się na poprawę postawy a w rezultacie eliminuje dolegliwości pleców i daje nam większy potencjał fizyczny, który możemy wykorzystać zarówno w codziennym życiu jak i sporcie.

JOGA

 

Tradycja Jogi sięga II w. p.n.e.,  jest to więc prastary system nawiązywania kontaktu z duchowością i własną cielesnością.

W Jogalates studio zajęcia Jogi skoncentrowane są na aspekcie cielesnym. Wychodzimy bowiem z założenia, że ciało jest najbardziej neutralną płaszczyzną, na bazie której każdy – już indywidualnie – doświadcza siebie
jako istoty wielowymiarowej. Liczne badania potwierdzają dobroczynny wpływ Jogi. Regularna praktyka wzmacnia układ immunologiczny, zmniejsza częstość akcji serca i ciśnienie krwi, poprawia równowagę metaboliczną, pogłębia i spowalnia oddychanie, zmniejsza stężenie hormonów i poprawia wykorzystanie mięśni.

Proces uczenia się zachodzi w czterech etapach:
1. Osoby początkujące praktykują ćwiczenia fizyczne, ucząc się najpierw podstawowych ruchów, stabilności postawy, koncentrowaniu na głębokim i prawidłowym oddychaniu.
2. Osoby średniozaawansowane praktykują, by umysł poruszał się razem z ciałem, i stają się świadome różnych części ciała.
3. Osoby zaawansowane ćwiczą jedność ciała i umysłu.
4. Ostatni etap to perfekcja, w której różne części ciała są uruchamiane z pełną świadomością.