Skip to main content
Yogalates

JOGALATES

spotkanie Wschodu z Zachodem

joga vinyasa warszawa wawer

JOGA VINYASA

poczuj flow

pilates-inteligentna-gimnastyka w Jogalates Studio

PILATES

siła od środka

joga klasyczna

dla początkujących

JOGA KLASYCZNA

Barre w Jogalates Studio Warszawa Wawer

BARRE

moc i sprężystość

Zapraszamy Ciebie serdecznie do praktyki jogi i pilates stacjonarnie w studio zlokalizowanym w Warszawa Międzylesie,
wirtualnie korzystając z naszej platformy jogalates.tv
oraz na naszych wyjątkowych Chill wyjazdach


AKTUALNOŚCI 


ZAJĘCIA JOGI I PILATES W JOGALATES STUDIO 



Dołącz do nas i praktykuj w kameralnej grupie, przyjaznej atmosferze i z dala od wielkomiejskiego zgiełku,
w otoczeniu kojącej natury.
Jogalates to nowoczesne studio jogi i pilates, w którym kładziemy nacisk na świadomą pracę z ciałem.
Podczas naszych zajęć nauczysz się prawidłowo oddychać, jak wykorzystywać do ćwiczeń mięśnie głębokie, w tym aktywizować mięśnie dna miednicy,
doświadczysz czym jest powięź i dzięki temu odkryjesz zupełnie inną perspektywę odczuwania swojego ciała.

JOGA

KLASYCZNA

JOGA

ROZCIĄGAJĄCA

JOGA

POWIĘZIOWA

JOGA

KRĘGOSŁUPA

JOGA

VINYASA

JOGALATES

BARRE

PILATES

PILATES

ARC

zajęcia PREMIUM

CHILL WEEKEND – weekendowe wyjazdy z jogą i pilates  



Spotykamy się w malowniczych miejscach sprzyjających regeneracji i praktyce jogi oraz pilates.
Nasze weekendowe wyjazdy z jogą i pilates nazwaliśmy Chill Weekend
ponieważ nadrzędną ich ideą jest doświadczenie siebie i swojego ciała w aurze odprężenia.

Jak zacząć?
Pomysł aby spróbować jogi lub pilates najczęściej przychodzi wraz z bólem. Motywacją może być także polepszenie kondycji fizycznej, traktując ćwiczenia jako alternatywę do treningów fitness.
Natomiast kiedy już podejmiemy próbę i staniemy na macie okazuje się, że joga lub pilates mają zasadniczy wpływ na naszą kondycję psychiczną.
Z biegiem czasu zauważamy bowiem, że ćwiczenia przekładają się na jakość życia pomagając w przezwyciężaniu trudności w naszej zwykłej codzienności, przywracaniu pewności siebie i równowagę w wymagających momentach w życiu. Dlatego w świecie zachodnim praktyka Jogi i Pilates zalicza się do nurtu Body&Mind
(ciało i umysł ),  który wskazuje właśnie na silne powiązania ciała i umysłu, i ich wzajemne oddziaływanie.


Joga
Tradycja Jogi sięga II w. p.n.e.,  jest to więc prastary system nawiązywania kontaktu z duchowością i własną cielesnością. W Jogalates studio zajęcia Jogi skoncentrowane są na aspekcie cielesnym. Wychodzimy bowiem z założenia, że ciało jest najbardziej neutralną płaszczyzną, na bazie której każdy – już indywidualnie – doświadcza siebie jako istoty wielowymiarowej. Liczne badania potwierdzają dobroczynny wpływ Jogi. Regularna praktyka wzmacnia układ immunologiczny, zmniejsza częstość akcji serca i ciśnienie krwi, poprawia równowagę metaboliczną, pogłębia i spowalnia oddychanie, zmniejsza stężenie hormonów i poprawia wykorzystanie mięśni.
Proces uczenia się zachodzi w czterech etapach:
1. Osoby początkujące praktykują ćwiczenia fizyczne, ucząc się najpierw podstawowych ruchów, stabilności postawy, koncentrowaniu na głębokim i prawidłowym oddychaniu.
2. Osoby średniozaawansowane praktykują, by umysł poruszał się razem z ciałem, i stają się świadome różnych części ciała.
3. Osoby zaawansowane ćwiczą jedność ciała i umysłu.
4. Ostatni etap to perfekcja, w której różne części ciała są uruchamiane z pełną świadomością.


Jogalates

Pilates
Jest to współczesna metoda pracy z ciałem wymyślona przez Jospeh’a Pilates’a polegająca na bardzo precyzyjnych ćwiczeniach, kontroli ciała wynikającej z oddechu oraz wyciszenia i koncentracji umysłu.
Pilates bardzo przydaje się w codziennym życiu. Wszyscy, którzy korzystają z takiego treningu, obserwują u siebie wzmocnienie mięśni pleców i reszty ciała, większą elastyczność i uczucie większej energii a zarazem spokoju, poprzez zmniejszenie poziomu stresu. Tym na czym w głównej mierze skupia się metoda Pilatesa to obudzenie w sobie świadomości centrum zwanym inaczej głębokim gorsetem mięśniowym. Zbudowane jest ono z mięśni stabilizujących miednicę, bioder oraz dolnej części pleców
Dlaczego akurat gorset? Ponieważ jest dowiedzione, że wszystkie ruchy biorą swój początek i mają oddźwięk w strefie krzyżowo – miedniczej i z tego powodu mamy tendencję do przeciążania odcinka lędźwiowego oraz przyjmowania niewłaściwej postawy.Osłabienie lub przeciążenie tej strefy może prowadzić do bólów i problemów związanych z systemem mięśniowo – stawowym lub nerwowym, powodując np. lumbago, przepuklinę lub rwę kulszową. Centrum – w wyniku siedzącego trybu życia jest najsłabszą częścią naszego ciała i przysparza najwięcej kłopotów.
Regularna praktyka pilates owocuje większą świadomością ruchu co przekłada się na poprawę postawy a w rezultacie eliminuje dolegliwości pleców i daje nam większy potencjał fizyczny, który możemy wykorzystać zarówno w codziennym życiu jak i sporcie.


Jogalates

CHILL WEEK 2023 – tygodniowe wakacyjne wyjazdy z jogą i pilates


JOGALATES.TV  joga i pilates online 


Teraz możesz z nami ćwiczyć regularnie w dowolnym czasie i miejscu na Ziemi dzięki naszej platformie z ćwiczeniami online 

  • Zostań członkiem naszego internetowego studia

  • Nieograniczony dostęp do platformy z ćwiczeniami

  • Miesiąc subskrypcji teraz w  cenie 49 zł.

  • Wybierz opcję dostępu do sesji na 30, 60 lub 90 dni

  • Wybierz styl jogi lub pilates, który do Ciebie pasuje 

  • Ćwiczenia, które budują świadomość Twojego ciała

  • Zacznij regularną praktykę w domu i poczuj efekty w swoim ciele i umyśle

DOŁĄCZ DO online studio