JOGA ROZCIĄGAJĄCA 

Przykurczone mięśnie powodują dysharmonię w ciele.

Joga rozciągająca to forma jogi, dzięki której z łatwością odzyskasz tę harmonię.

Szybko poczujesz jak napięcie mięśni spada, a całe ciało staje się elastyczniejsze.

Sprawdź plan zajęć

JOGA ROZCIĄGAJĄCA TO NIE TYLKO STRETCHING 

 

Co znaczą przykurczone i napięte mięśnie wie każdy, kto długo przebywa w jednej pozycji (np. przy biurku), w bezruchu albo wręcz przeciwnie: ambitnie i regularnie trenuje, nie zdając sobie sprawy, że być może naraża się na dysbalans mięśniowy. Joga rozciągająca jest znakomitym rozwiązaniem na wszystkie wymienione problemy.

Jak w każdej formie jogi, tak i w jodze rozciągającej zachowujemy zasadę dążenia do równowagi fizycznej i psychicznej. Skupiamy się więc na stretchingu, ale dołączamy do tego świadomy oddech, który rozluźnia napięte miejsca w ciele i koi nerwy. Na jodze rozciągającej nauczysz się, jak oddechem rozluźniać mięśnie w trakcie ich rozciągania.

Sesja opiera się głównie na pozycjach statycznych, sprzyjających prawidłowemu ustawieniu ciała i optymalnemu stretchingowi konkretnych partii mięśni. Zostajemy więc w asanach na dłużej, żeby mieć czas rozciągnąć przykurczony mięsień, wypełnić napięte miejsca oddechem i rozluźnić je. W przypadku jogi rozciągającej dynamiczne przejścia pomiędzy asanami zaczerpnięte z jogi vinyasy służą głównie temu, żeby rozgrzać mięśnie, co jest konieczne przed ich stretchingiem.

 

JOGA ROZCIĄGAJĄCA JEST ŚWIETNYM UZUPEŁNIENIEM TRENINGU

 

Joga rozciągająca to idealne ćwiczenia dla biegaczy, ponieważ łagodzi przykurcze mięśni i dodatkowo  znacznie zwiększa jakość oddechu. Każda osoba, która uprawia sport i zatraca przez to elastyczność, odczuje ulgę już po kilku sesjach jogi rozciągającej.

 

KORZYŚCI Z PRAKTYKI JOGI ROZCIĄGAJĄCEJ

 

  • Usuniesz przykurcze mięśni
  • Wzmocnisz ścięgna
  • Zmniejszysz napięcie ciała
  • Będziesz bardziej elastyczny/a
  • Rozluźnisz się dzięki oddechowi
  • Świetna dla biegaczy
JOGA ROZCIĄGAJĄCA - ĆWICZ Z NAMI ONLINE