Pilates to inteligentna gimnastyka, dzięki której zyskasz świadomość ciała, niezbędną do prawidłowej postawy, wykonywania ćwiczeń sportowych oraz codziennych czynności

Pilates  to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych.Celem jest poprawa wyglądu ciała oraz samopoczucia ćwiczącego. Uelastycznia, rozciąga i wzmacnia mięśnie, poprawia koordynacją i równowagę, kształtuje sylwetkę, bez nadmiernego rozbudowywania mięśni. Technika ta zapewnia naszemu ciału w sposób najbardziej pewny i bezpieczny to czego ono potrzebuje. Od większości ćwiczeń sportowych i gimnastycznych metoda pilates różni się tym, iż skupia się na mięśniach drobnych i słabych, często przez nas zapomnianych. Jeśli jesteś tancerzem, biegasz, uprawiasz inne sporty albo po prostu prowadzisz aktywny tryb życia, to ten trening jest dla ciebie. Dzięki pilates zyskasz świadomość ciała niezbędną do wykonywania ćwiczeń sportowych, ale także codziennych czynności takich jak dźwiganie czy schylanie. Specjalnie dobrany zestaw pozycji i sekwencji przygotuje twoje ciało na każde wyzwanie. Pilates  skupia się na prawidłowych wzorcach ruchowych, czyli odpowiednim napięciu i rozciąganiu mięśni. Do tej pracy dodajemy prawidłowy oddech. W nagrodę otrzymacie: zdrowe ciało i zrelaksowany umysł. Pilates to inteligentna gimnastyka.

*Pilates basic

– tu nauczysz się podstaw metody, bez których uczestnictwo w grupie zaawansowanej będzie mniej efektywne dla Ciebie i Twojego treningu. W Pilates jest inaczej niż w innych stylach pracy z ciałem. Grupa podstawowa często okazuję się zaawansowaną 😉 Szlifujemy pozycje podstawowe, a kiedy osiągniemy perfekcję, idziemy dalej, wprowadzając do treningu ćwiczenia rozbudowane.

*Pilates flow

– ispirowany dynamiczną formą jogi – vinyasa, w której płynnie przechodzi się z pozycji w pozycję. Zajęcia o nieco szybszym i intensywniejszym tempie niż zajęcia pilates basic.. Łączą w sobie elementy wspomnianej jogi i spokojniejszego, ale pięknie wysmuklającego ciało pilatesu. Poziom średnio-zaawansowany.

godziny

Czwartek
18:45 - 19:45