Pilates

Pilates

Pilates to inteligentna gimnastyka polegająca na mobilizacji mięśni głębokich. Dzięki Pilates zyskasz świadomość ciała niezbędną do prawidłowej postawy.

Uelastycznia, rozciąga i wzmacnia mięśnie, poprawia koordynacją i równowagę, kształtuje sylwetkę, bez nadmiernego rozbudowywania mięśni. Technika ta zapewnia naszemu ciału w sposób najbardziej pewny i bezpieczny to czego ono potrzebuje. Od większości ćwiczeń sportowych i gimnastycznych metoda pilates różni się tym, iż skupia się na mięśniach drobnych i słabych, często przez nas zapomnianych. Jeśli jesteś tancerzem, biegasz, uprawiasz inne sporty albo po prostu prowadzisz aktywny tryb życia, to ten trening jest dla ciebie. Dzięki pilates zyskasz świadomość ciała niezbędną do wykonywania ćwiczeń sportowych, ale także codziennych czynności takich jak dźwiganie czy schylanie. Specjalnie dobrany zestaw pozycji i sekwencji przygotuje twoje ciało na każde wyzwanie. Pilates  skupia się na prawidłowych wzorcach ruchowych, czyli odpowiednim napięciu i rozciąganiu mięśni. Do tej pracy dodajemy prawidłowy oddech. W nagrodę otrzymacie: zdrowe ciało i zrelaksowany umysł. Pilates to inteligentna gimnastyka! Dzięki Pilates zyskasz świadomość ciała niezbędną do prawidłowej postawy.

Pilates basic

tu nauczysz się podstaw metody, bez których uczestnictwo w grupie zaawansowanej będzie mniej efektywne dla Ciebie i Twojego treningu. W Pilates jest inaczej niż w innych stylach pracy z ciałem. Grupa podstawowa często okazuję się zaawansowaną 😉 Szlifujemy pozycje podstawowe, a kiedy osiągniemy perfekcję, idziemy dalej, wprowadzając do treningu ćwiczenia rozbudowane.

Pilates flow

Pilates Flow  to trening rozciągający całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem jego środkowej części.

Inspirowany dynamiczną formą jogi – vinyasa, w której płynnie przechodzi się z pozycji w pozycję. Zajęcia o nieco szybszym i intensywniejszym tempie niż zajęcia pilates basic.
Łączą w sobie elementy wspomnianej jogi i spokojniejszego, ale pięknie wysmuklającego ciało pilatesu. Poziom średnio-zaawansowany.

Pilates Flow prowadzony w rytm relaksującej muzyki stanowi  połączenie klasycznych ćwiczeń pilates z formami flow motion, power chi,  elementami asan jogi, a także stretchingu. Wykonywanie ćwiczeń polega na płynnym przechodzeniu z pozycji w pozycję. Jeśli już nabierzesz wprawy i w sposób prawidłowy wykonywać będziesz wszystkie prezentowane na zajęciach flow pilates układy,  trening przyczyni się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowywania, nadając im ładny i atrakcyjny kształt. Odciążeniu ulegnie także kręgosłup oraz plecy,  Twoja postawa będzie bardziej prawidłowa, a ciało uelastycznione i bardzie skoordynowane.